fbpx

Miért kerül ennyibe a takarítás? Mit gondoljunk át, mielőtt

takarítót hívnánk?

Nagyon sok kérdést kapunk azzal kapcsolatban, hogy mennyibe kerül a takarítás a Miles Cleaningnél. Erre a kérdésre viszont nem lehet egyetlen sorban, egyszerűen válaszolni – ebben a cikkben megpróbálunk azonban kitérni a főbb szempontokra.

Mennyibe kerül a takarítás a Miles Cleaningnél?

Először is érdemes tisztázni, hogy az áraink a piacon kedvezőek, de nem a legolcsóbbak.

Természetesen, mint a legtöbb cég, mi is a lehető legjobb ár-érték arányra törekszünk, azonban cégvezetőként biztosan te is tapasztaltad már, hogy minőségi szolgáltatást nem lehet olcsó munkaerővel biztosítani. Épp ezért az egyik, árat befolyásoló tényező a munkabér, illetve az ehhez tartozó járulékok (hiszen mi minden nálunk dolgozó kollégánkat bejelentjük).

Munkabér

Itt érdemes is megállni egy pillanatra, hiszen a szakmai minimálbér bruttó 219.000 forint (ez nettó 145.000 forintnak felel meg).


Manapság viszont motivált munkaerőt találni ekkora összegért nem lehet. Az optimális munkabér egy szakképzett takarító számára kb. nettó 1300-1500 forint/óra, így amikor árajánlatot adunk, ezt is a költséget is belekalkuláljuk a költségvetésbe.


Fontos, hogy ne csak a megrendelőink legyenek elégedettek, hanem a nálunk dolgozók is, ez ugyanis egy körkörös spirál: ha jól érzi magát a dolgozó, és azt érzi, hogy anyagilag és emberileg is megbecsüljük, akkor lelkiismeretesen, precízen végzi el a munkáját.


A precíz munkának pedig a megrendelő is örül, hiszen joggal várja el, hogy a pénzéért cserébe minőséget kapjon.

A lehető legmagasabb minőségű munkaeszközök

A szakképzett, megbízható munkaerő azonban a tortának csak az egyik szelete. Hiszen nem lehet kiváló munkát végezni jó minőségű gépek nélkül, így amikor eszközbeszerzésre került a sor, itt sem szerettünk volna kompromisszumot kötni.


Épp ezért is takarítunk például gyors és szinte hangtalan Nilfisk eszközökkel – hiszen ezekkel a takarítógépekkel precízen és jól lehet dolgozni.


Fogyó eszközök, üzemeltetési költségek

A fogyóeszközök, mint a takarítószerek (ökológiailag lebomló, természetes magyar terméket használunk) szintén beépülnek a költségekbe, mint ahogyan az üzemeltetés is.


A Miles Cleaning ugyan nonprofit szervezet, azonban nekünk is kell járulékokat, valamint könyvelőt fizetni.


Ahogy láthatod, nagyon sok tényezőből állnak össze a költségek, és nem feltétlenül azért magasak, mert az ügyvezető évente le akarja cserélni az Audiját. 🙂


Milyen adatokra van szükségünk az árajánlat elkészítése előtt?

Szívesen leírnánk, hogy pontosan mennyibe kerül a takarítás a Miles Cleaningnél, azonban a konkrét, végső árat rengeteg tényező befolyásolja.


Az alábbiakban részletesen is kifejtjük, hogy milyen adatokra van szükségünk ahhoz, hogy a lehető leggyorsabban el tudjuk küldeni számodra az ajánlatunkat.

Pontosan hol van a takarítandó terület?

Fontos tényező, hiszen egyrészt nem mindegy, mennyi időt kell utazással tölteni, másrészt az üzemanyagköltséggel is e szerint kell kalkulálnunk.


Ha a cég túlságosan távol esik tőlünk, akkor nem tudunk versenyezni a helyi takarítócégekkel. (Viszont kiterjedt kapcsolati hálónknak köszönhetően lehet, hogy tudunk ajánlani olyan céget, akiket (el)ismerünk.)


Rendszeres takarításra vagy projektalapú megbízásra van szükség?

A rendszeres takarítással mi is könnyebben tudunk kalkulálni, így mindenképp szükségünk van arra az információra, hogy milyen időközönként kell takarítani.

Mekkora a takarítandó terület nagysága? Milyen a munka jellege? Milyen felületek találhatóak a munkaterületen?

Értelemszerűen minél nagyobb a takarítandó terület nagysága és minél több munka van vele (például csempéket is törölni kell, fertőtleníteni stb), annál magasabb árral érdemes kalkulálni.


Ez nagyban függ a megrendelői igényektől (van-e például Covid-protokoll), illetve milyen felületek találhatóak a munkaterületen.


Összegezve tehát, checklist-szerűen is összeszedtük, milyen adatokra van szükségünk ahhoz, hogy precíz árajánlatot tudjunk küldeni:


  • Hol van a takarítandó terület? (Pontos címmel)
  • Rendszeres-, vagy projektalapú takarításra van szükség?
  • Mekkora a terület? Milyen jellemzőkkel bír?
  • Milyen a felület? (Fa, beton stb)
  • Milyen állapotban van a felület?
  • Rendeltetési terület (pl. WC, átjáró, iroda, raktár stb.)
  • Hány ablak van? Mekkora a belmagasság?
  • Mit kell pontosan takarítani? Például szükség van-e a mennyezet takarítására is?
  • Van jelenleg takarítva a terület? (Más állapotok uralkodnak egy 10 éve érintetlen területen és egy olyan irodában, ahol például hetente takarítottak)

Mi is szeretünk rendezett környezetben, nyugodtan dolgozni, így természetesen az a célunk, hogy te is ugyanezt kapd: azt, hogy jó légkört hagyjunk magunk után.


Amennyiben bármilyen kérdésed merülne fel vagy máris szeretnél tőlünk árajánlatot kérni, akkor kérlek vedd velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségeken.

További kérdése van vagy kíváncsi árainkra? Kérjen felvilágosítást munkatársunktól itt!

Hívjon most